Mobiel.nl
Interview met Maarten RoomerHoi Maarten, stel jezelf en Mobiel.nl eens voor.. Ik ben Maarten Roomer, marketing director bij Mobiel.nl sinds eind oktober 2017. Getrouwd en vader van twee jongens (6 en 10 jaar oud). Naast mijn werk en gezin actief in de sportschool en op het voetbalveld. Binnen Mobiel.nl ben ik samen met mijn team (10 man/vrouw sterk) verantwoordelijk voor de branding, performance marketing en CRM.
Mobiel.nl is een webwinkel waar je eenvoudig en snel je mobiele abonnement of nieuwe smartphone kan vergelijken en kopen. Wij maken je wegwijs in de mobiele jungle, zodat jij slim zelf de juiste keuze kan maken. Mobiel.nl heeft meer dan 20 jaar ervaring, uitstekende service en een hoge klanttevredenheid.
Mobiel.nl is al vanaf de eerste editie sponsor van Hoek tot Helder, hoe is het gekomen dat jullie zo’n (toen nog) kleine actie omarmden? Wij zijn destijds via via in contact gekomen met Hoek tot Helder. Ondanks dat kite surfen voor ons een ‘onbekende’ sport is, past het evenement goed bij ons DNA; ondernemend, sportief en sociaal.
Wat betekent sponsorschap voor jullie en hoe belangrijk vind je het om een maatschappelijke bijdrage te leveren? Wij dragen graag bij aan de maatschappij. Echter is er enorm veel keuze en zijn er veel verschillende manieren om dit te doen. Door Hoek tot Helder te sponsoren slaan we twee vliegen in 1 klap.
Een mooi podium voor onze merkbekendheid en een bijdrage voor de Hartstichting.
Is de Hartstichting voor jou als persoon belangrijk? Een gezonde samenleving vind ik belangrijk. Dat is waar de Hartstichting voor strijd. Het is mooi om daar aan bij te dragen.
Ben je een kitesurfer? Nee ik ben geen kitesurfer. Ik vind het knap en indrukwekkend om naar te kijken.
Zou je het willen leren om ooit mee te doen aan HTH?Dat heb ik inmiddels opgegeven. Ik mis de aanleg en heb er het geduld niet meer voor. Ik kies dan voor de voor mij vertrouwde sporten.
Naar de website